language="JavaScript1.2"> سلامی به دوستان!(پست ثابت)

Sepideh

Sepideh

 

 

 

 


 

 



نظرات شما عزیزان:

آرمان
ساعت10:33---24 مهر 1392
سلام بیا تو این لینک عضو شو یه شبکه اجتماعی درجه یکه منم خیلی وقته عضوم توش....

بیا دیگه روی برادر شوهرت رو زمین ننداز...http://www.yazdiya.com/invite/user_612/
پاسخ:ok miyam


سارا
ساعت18:09---16 تير 1392
سلام خوبی؟ دوست من وبلاگت را از وبلاگ های بروز شده پیدا کردم و خوشحالم که با وبلاگت آشنا شدم ولی خیلی ناراحت شدم چون بازدیدت خیلی کمه یه پیشنهاد بهت می کنم و یه سایت دارم بیا وبلاگت را داخل سایتم ثبت کن تا بازدید کننده های وبلاگ من بیان به تو هم سر بزنن منتظرت هستم گلم


پاسخ:salam sara.bashe hatman miam


S''J''D
ساعت18:15---10 فروردين 1392
سلام سلام اخ جون عید داره به اخراش میرسه بزن به افتخارش
پاسخ:hoooooooooooooooooora


sajad
ساعت13:06---5 فروردين 1392
گاهى وقتا بايد آرامش كسى رافرو ريخت،تنها فقط براى اينكه بفهمد تنهانيستن.

سجاد
ساعت19:04---25 اسفند 1391
شد بهاران هر طرف گلها صدایـــت می زنند
نرگس و یاس و سمن هر جا صدایت می زنند
سبزه هم با بودن گلهای زیبا خنده لب
بلبلان را شادی است زیبا صدایت می زنند
سال نو مبارک__0♥0♥☻♥☻
\█/\█/
.||. ||.
love..............D
love.................D
love......................D
love...........................D
love................................D
love..................................D
love....................................D
love.....................................D
love.....................................D
love....................................D
love..................................D
love................................D
love..............................D
love..........................D
love.......................D
love...................D
love................D
love...........D
love.......D
love.....D
love..D
love.D
love
D....
♥..♥..♥..♥..♥..♥..♥..♥..♥
سلام اپم ميخوام با يادگاريات بذاري كه سال تمام شد


سجاد
ساعت17:43---20 اسفند 1391
این قصه هم رسیده به پایان خداحافظ

جان شما و خاطره هامان خداحافظ

من میروم بدون تو اما دعایم کن

در اولین تراوش باران خداحافظ


سوگند
ساعت11:19---15 دی 1391
سلام گلم وبلاگ خیلی قشنگی داری من خیلی ازش خوشم امد و با افتخار لینک شدیپاسخ:merc esme vebeto benevis manam linket konam

ايدا
ساعت19:29---6 دی 1391
راستي به اين سايت سربزن براي يكي از دوستامه

http.//ahmad-saeedi.mihanblog.com/post20
پاسخ:hatman sar mizanam


ايدا
ساعت19:14---6 دی 1391
چشم اگه شد
پاسخ:MERC AZIZAM


ايدا
ساعت14:51---6 دی 1391
حتما
پاسخ:pas bishtar mibinamet ye sayt bezan betoonam behet sar bezanam


ايدا
ساعت17:24---5 دی 1391
سپيده جون اميدوارم ديگه از دستم ناراحت نباشي تو ليست كامپيوترم بودي گفتم بهت يه سري زده باشم خوشحالم كه هنوز سايتت پابرجاستپاسخ:salam manam delam barat tang shodeh bood bazam biay khoshhal misham

نگین
ساعت23:55---14 آذر 1391
سلام عزیزم من همیشه به وبلاگت سرمیزنم اما نظر نمیدم گلم ولی تو نیستی پاسخ:سلام عزیزم من الان میام تو وبت............

mah
ساعت15:35---2 آبان 1391
خیلی وبت قشنگه خیلی باحالی بهم سربزن
پاسخ:چشم عزیزم حتما بهت سر میزنم


ziba
ساعت19:46---19 مهر 1391
slm music jadid gozashtam age khasti bia download kon

پاسخ:چشم حتما میام


tinna
ساعت17:21---16 مهر 1391
مرسی سر زدی گلم با افتخار لینک شدی@};
پاسخ:خواهش میکنم


tinna
ساعت15:47---16 مهر 1391
سلام گلم وبلاگ بسیار زیبایی داری خوشحال میشم به من سر بزنی و اگه موافق بودی تبادل لینک کنیمپاسخ:سلام ........... چشم حتما سر میزنم

hanane
ساعت15:28---14 مهر 1391
nazar dadam ye vaght delet nashkane
پاسخ:نمک


فرهاد
ساعت12:03---5 مهر 1391
سلام
عالیه ....یعنی خیلی عالیه .....مطالبت به طور ماهرانه به عکسات میخوره
من تو کار طنزم حتما یه سری به من بزن منتظرم هااااا......


mahtab
ساعت12:30---22 شهريور 1391
salam sepide

yek adres behet midam baray 10 nafar dige ham befrest bad boro be in adres

amour_en_portrait.ca.cx

bad sorat kasi ro ke doshesh dary jolot zaher mishe.
پاسخ:هزار نفر اینو برام فرستادن


hanane
ساعت17:57---21 شهريور 1391
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده





ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس





http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید...


ziba
ساعت10:11---17 شهريور 1391
vay in 2 ta musha cheqad khoshgelan

پاسخ:کار کیمیا جونه دیگه..... کلا کاراش حرف نداره


ziba
ساعت21:32---13 شهريور 1391
slm golam

merc sar zadi

manam linket kardam

پاسخ:سلام زیبا جون........خواهش میکنم


کیمیا
ساعت17:56---1 شهريور 1391
خب پس هیچی نظر قبلیم که هانیه...بپاک بعدشم اون یارو بی غم بالاخره اسمشو گفت هانیه صفایی زاده س!!
پاسخ:الان تو پیچک بودم فکر کن قالب شادمهر هم درست شده
قابل توجه الی

پاسخ:خب پس اون یکی اسمش چیه؟ نظر خصوصیت رسید


کیمیا
ساعت17:54---1 شهريور 1391
بازم اومدم
پاسخ:آفرین.........................نگفتی فامیلی دوستمو برای چی میخوای؟


کیمیا
ساعت17:23---1 شهريور 1391
من اومدما!
پاسخ:خب منم اومدم دیگه


کیان
ساعت21:05---29 مرداد 1391
سلام وب خوبی داری من لینکت کردم توهم منو لینک کن.

/

/

/

galaxy-3.orq.ir

**سایت طرفداران عشق وحال**
پاسخ:ok


کیمیا
ساعت10:41---20 مرداد 1391
آپ نکنی یه وقت!



کتاب خدا غلط میشه...!!!!پاسخ:تسلیم همین الان آپ میکنم


پریسا
ساعت22:42---13 مرداد 1391
سلام سپیده جان اگر از نظرات وسخنان بزرگان تاریخ هم بنویسی خیلی باحال میشه.پاسخ:سلام پریسا جون چشم

محمد
ساعت9:08---10 مرداد 1391
سلام وبت عالیه من لینکت کردم اگه خواستی من را لینک کن
پاسخ:باشه لینکت میکنم


کیمیا
ساعت16:24---7 مرداد 1391
مثلا قرار بود امروز بزنگی!!!!!!!!!!!!!!!!پاسخ:دیدی که زنگیدم

مهتاب
ساعت10:59---7 مرداد 1391
سلام سپیده جون خوفی؟

دیگه نمیای به وب من سر بزنی.

خبری ازت نیست.

طرف ما هم بیا.
پاسخ:ببخشید مهتاب جون سر نزدم مععععععععععععععععععذرتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


melika
ساعت19:48---5 مرداد 1391
age mishe ax bezar ya video clip baba injori hoselemon sar mire

سوگند
ساعت1:08---5 مرداد 1391
سلاااااااااام سپیده جون!!بالاخره شومام وب زدی!

خیلی قشنگه!!امیدوام هر چه زودتر پیشرفت کنه!!!!

به هر حال خیلی مبــــــــــــــــارک باشه عزیزم!!!:-*
پاسخ:مرسی سوگند جون وب شما هم حرف نداره


happy
ساعت23:25---2 مرداد 1391
duste golam mamnun ke be webam sar zadi....vagean webe khoshgeli dari.....vasat aezuye movaffagiat daram...
پاسخ: لطف داری همچنین


مهتاب
ساعت20:04---2 مرداد 1391
چی آخرش چی نوشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:نوشتم مرسی


کیمیا
ساعت19:35---2 مرداد 1391
ای بچه ی بد!



بر چی نظر منو نتاییدی؟!
پاسخ:ای وای ببخشید حواسم نبود بچه ی خوب


مهتاب
ساعت14:17---2 مرداد 1391
به به ببین کی وبلاگ درست کرده !!!!

بالاخره طلسم شکسته شد.

مبارکا باشه عزیزم.

تبریک عرض می کنم.

بیا وبلاگم.
پاسخ:یه وب باز کردم کاری نکردم مر1+29


H
ساعت1:34---2 مرداد 1391
bah salam sapak!پاسخ:salam hani mani mamnoon shoma khoobi? chashm

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 1 مرداد 1398برچسب:,ساعت 19:15 توسط Sepideh| |